Condemnat per agredir un agent rural
En defensa d’un associat de l’Associació Professional d’Agents Rurals de Catalunya (ASPARC), i mitjançant la sentència 514/2021, el Jutjat Penal 1 de Vilanova i la Geltrú ens ha donat la raó i ha condemnat el Sr. F.A.L. a 3 mesos de presó per donar una empenta a un agent rural mentre estava realitzant una inspecció a la seva finca per atemptar contra el principi d’autoritat.
Els fets es remunten a l’any 2015 al municipi de La Gornal del Penedès, quan els agents estaven realitzant una inspecció a la seva finca, on presumptament hi havia gossos de caça sense les condicions higiènico-sanitàries idònies.
Volem donar les gràcies a ASPARC per la confiança en els nostres serveis i ens congratulem per ser una sentència pionera en condemnar per atemptat a agents de l’autoritat a un membre del cos d’agents rurals per una empenta, sense lesions aparents.
Sara Fernández Fernández
Responsable de l’Àrea de Dret Penal
Requena Advocats